Jedna ruka netleská......

Teda to je jen taková parafráze,ruce mi už tleskají obě.V sobotu jsem si mohl sundat obvazy,na první pohled dost humus,ale po umytí je to již OK.V sobotu ještě žádné kolo,ale s dcerou do zoologické zahrady (ZOO Praha).Počasí se překonávalo,tak návštěvníků bylo nepočítaně.Lépe řečeno - byli přesně spočítání.V zoologické je turniketový systém,napojený na veliký displej,takže návštěvnost je možno snadno sledovat.Když jsme ráno asi v 10:00 dorazili,bylo návštěvníků asi 1400,když jsme okolo 15:00 odcházeli,byl  údaj okolo 9000 a vzhledem k tomu,že se další lidé stále hrnuli,tak hranice 10000 byla v sobotu určitě překonána.Jako sponzoři máme cedulky (vydra,panda červená).Zvířata se překonávala,je postaveno plno nových pavilonů.Zaujal mne nový pavilon ptáků,kde se dá projít dvojitými dveřmi dovnitř a procházet se přímo mezi ptáky.Žirafy a zebry byly také venku,pěkná podívaná,kdo ví jestli se něco takového dnes dá vidět ještě ve volné přírodě.Je zde postavena celá kopie statku včetně zvířat (koně,slepice,prase,králíci,kráva) pro děti.Každopádně zoologickou doporučujeme (Adame!).Kdo v ZOO několik let nebyl,nepozná to zde nyní.

No a v neděli konečně kolo.Nejprve umýt (krev s kola) a namazat.Potom ráno na otočku do práce - stroje sice pracují za nás,ale čert jim věř.Stroje nezklamaly,potřebovaly umravnit pevnou lidskou rukou (a tak v pondělí opět vyjde slunce).Ale vážně,příště napíšu něco o výpočetní technice - máte se nač těšit.Každopádně dopoledne jsem si dal 10 km na rozhýbání a odpoledne pořádný okruh - podél Berounky do Svatého Jana pod skalou,pak do Loděnice a přes Kuchař a Prokopské údolí do Prahy,celkem 75 km.Počasí se opět překonávalo.V Srbsku byla uzávěra,značky byly už dlouho před,ale málokdo z řidičů tomu věřil.Tentokrát měl - kope se zde kanalizace a tam kde dříve byla silnice není nic.No,ale jako cyklista jsem se přes to dostal.A tak jsem potkal řadu aut a motocyklů,jak mě zběsile předjíždějí,abych je po chvíli potkal jak stejně zběsile jedou zpět.Drobná radost - ale potěší.Každopádně toto období mi přijde nejkrásnější z celého roku,vše začíná zelenat,žádné vedro a tak.

Řada čtenářů (a čtenářek) se ptá,jak vlastně vypadám.Znáte mé kolo,mé cyklojízdy,některé mé názory,rentgenový snímek mých zubů,ale moje tvář?Tož se pokochejte autoportrétem (zaměřte se na dolní okraj zrcadla):

No a zpátky (a pořád dokola)